Johku tallentaa asiakastietoja kaupankäynnin kannalta tarkoituksenmukaisessa laajuudessa. Liittämällä Johku Zapier-integraatiojärjestelmän kautta esim. lomakejärjestelmiin, CRM-järjestelmiin jne. avautuu useita mahdollisuuksia optimoida yrityksen markkinointia uudella tavalla.
Johkusta näet suoraan parhaimmat asiakkuutesi. Johku muodostaa automaattisesti parhaiden asiakkaiden listaa myynnin perusteella.
Johkussa jokaiselle tilaajalle tallentuu myyntihistoria, jota voidaan tarkastella erikseen tilaustasolla.
Johku käsittelee tilaajien ja laskutusasiakkuuksien tiedot erikseen. Tämä helpottaa erityisesti isompien yritysten laskuttamista ja tilaajien hallintaa.
Johku automatisoi ison osan tilaus- ja tuotekohtaista asiakasviestintää sekä sähköpostien että tekstiviestien muodossa. Kaikki tehty viestintä tallentuu asiakkaalle ja sitä voidaan tarkastella jälkikäteen.
Oma Johku automatisoi GDPR:n mukaiset prosessit liittyen asiakkaan oikeuteen tarkistaa, muuttaa ja poistaa omat henkilötietonsa. Palvelu on ostavan asiakkaan käytössä 24/7 ilman että kauppiaan tarvitsee asiasta huolehtia.
Johku on yhdistettavissä Zapier-integraatiopalvelun avulla ulkoisiin CRM-järjestelmiin monella eri tasolla. Johku kykenee kommunikoimaan mm. tilausdatan, varausdata, tuotekohtaiset ilmoitukset ja maksutapahtumat triggereinä Zapierissa. Triggereissä välittyy lähes kaikki saatavilla oleva data asiakastietoja myöten.
Johku on yhdistettavissä Zapier-integraatiopalvelun avulla ulkoisiin markkinointiautomaatiojärjestelmiin monella eri tasolla. Näiden kautta voidaan rakentaa esim. lisämyyntiin liittyvää viestintää isommalla tasolla tai vaikka jälkimarkkinointiin liittyviä prosesseja.
Johku kehittyy kokoajan kauppiaiden ideoiden kautta. Uudet kehityksessä olevat ominaisuudet löydät Johku Ekosysteemistä. Voit myös halutessasi ilmoittaa omia ideoitasi idearekisteriimme, josta ne kulkeutuvat mahdollisuuksien evaluoinnin kautta kehitykseen.