Yhteystiedot

Johkun voi perustaa muutamassa minuutissa suoraan osoitteessa johku.fi. Avun omatoimiseen tekemiseen löydät tukipalveluistamme. Mikäli haluat kaiken palveluna, ota yhteyttä niin ohjaamme sinut oikean tiedon äärelle. Johkuun tutustumiset hoituvat helpoiten ja tehoikkaimmin webinaariemme kautta. 

Ja mikäli tuntuu siltä, että haluat visioida pitemmälle tai muuten vain haluat kuulla, millaiset kaverit Johkun takana ovat, älä epäröi olla yhteydessä.

Johku-konsepti

Sami Hänninen, CEO
Puh. 040 721 7717
sami@johku.com

Uudet Johku-kaupat, laajemmat Johku-konseptit ja yhteistyömallit

Tuki

Online: support.johku.com
Sähköposti: tuki@johku.com 

Yhtiö

Aptual Commerce Oy
Energiakuja 3
00180 Helsinki
Y: 2735384-2

Johku on täysin uudenlainen työkalu, aina mukanasi kulkeva järjestelmä, jonka avulla voit myydä palveluja ja tuotteita sekä seurata liiketoimintasi kehitystä. 

Johku säästää myös aikaasi automatisoimalla useita matkailutuotteiden myyntiin, varaustenhallintaan ja asiakaspalveluun liittyviä toimenpiteitä. Yhdessä vahvojen kumppanien kanssa Johku mahdollistaa tehokkaan kaupankäynnin! 

Sami Hänninen

Johku-konsepti

Minna Mikkola

Customer Success Enabler
Tilaa

Viimeisimmät päivitykset

Tuotantojulkaisu 14.4.2016: Ylläpidon online helpdesk sekä korjauksia ja parannuksia

Julkaistun tuotantoversion keskeisimmät uutuudet: 


1. Johkun ylläpidon online chat 


Johkun ylläpidon käyttöliittymään on nyt lisätty online helpdesk, mikäli tulee kysyttävää. Tämän kautta voit keskustella suoraan meidän kanssa, mikäli olemme tavoitetavissa tai lähettää tukeemme viestiä.


2. Parannettu alkamis- ja päättymispäivän näkymä


Aikaisemmin Johkun päivämäärävalitsimet näyttivät vain sen, onko päivä valittavissa vaiko ei. Tämä aiheutti joissakin sellaisissa tapauksissa, joissa varattava päivämääräväli oli enemmän kuin 1 vrk, sellaisen tulkinnan että haluttua väliä ei olisi varattavissa ollenkaan. Tällaisessä tilanteessa vaaleampaa päivämäärää tulkittiin varauksena ja kirkasta vihreää vapaana. Johkun näkökulmasta asiakkaalle tarjoillaan vain valittavia ja ei valittavia päiviä eikä niiden varaustilanteeseen otettu muuta kantaa kalentereissa. Parantaaksemme mahdollisuuksia oikeampaan tulkintaan kalenterissa, lisäsimme valintakalentereihin myös varaukset punaisella värillä. Vihreä pysyi edelleen valittavissa olevana vapaana. Ei valittavissa oleva mutta vapaa päivä on nyt kirkkaasta vihreästä astetta vaaleampi.


3. Useamman kerran käytettävät alennuskoodit


Alennuskoodit mahdollistavat nyt useamman käyttökerran sisältävät koodit. Näiden avulla voidaan toteuttaa vaikkapa 10-kerran sarjaliput tai vastaavat


4. Muita korjauksia ja parannuksia


Isojen tuotantopäivitysten, kuin myös 31.3. julkaistun päivityksen, vanavedessä ilmenee aina bugeja, joita ei ole pystytty testauksissa löytämään. Olemme korjanneet näistä kaikki raportoidut ja tiedossa olevat. Lisäksi olemme tehneet joukon pieniä parannuksia eri puolille Johkua. Näistä muutama mainittakoon:

  • kieliversiointiin liittyviä korjauksia
  • saatavuuteen ja hintarivien laskentaan liittyviä parannuksia ja korjauksia
  • Kenttien nimeämisiin liittyviä parannuksia
  • Ryhmäostoprosessin selkeyteen liittyviä parannuksia


5. Johku-kauppiaiden välinen yhteistyö


Koontitilaaminen toi mahdolliseksi sen, että kaikki Johku-kauppiaat voivat ristiinmyydä toisiaan. Edellytyksenä on, että maksutavoiksi on valittuna Maksukaista ja/tai lasku. Tämä herätti paljon kiinnostusta ja ideoita erilaisten yhteistyömallien luomiseksi Johku-kauppiaiden välillä. Ja tämä luonnollisesti johti ajatuksiin, jossa Johku-kauppiaista ylläpidettäisiin listaa jossakin Johkun toimesta.


Meillä on konseptissa suunnitelma toteuttaa Johkun sisälle ratkaisuja, joilla Johku-kauppiaat voivat rakentaa verkostoja keskenään. Tämä tulisi mahdollistamaan Johku-kauppiaiden suoran yhteistyön ja verkottumisen keskenään. Mutta kerromme lisää sitten, kun asia on edennyt sopivaan vaiheeseen. Siihen saakka kannattaa laittaa paljon ideoita ja ajatuksia tulemaan tämän asian tiimoilta. :)



Uudet ominaisuudet näkyvät kaikille ja ovat kaikkien käytettävissä ilman erillisiä toimenpiteitä.


Kaikkiin päivityksiin liittyy aina mahdollisuus sellaisten bugien esiintymiseen, joita ei ole testauksissa havaittu. Näistä kannattaa laittaa heti tuki-tiketti Johku-tuen kautta.


Tarkempia tietoja julkaisusta antaa:


Sami Hänninen

+358 40 721 7717

sami@johku.com



JOHKU


Haluamme tehdä matkailuyrittämisestä niin helppoa, että et edes huomaa tekeväsi sitä. Meille tämä tarkoittaa sitä, että matkailija ja yrittäjä löytävät toisensa mahdollisimman helposti parhaimmillaan useiden eri kanavien kautta ja he pystyvät hoitamaan asioinnin täysin sähköisesti alusta loppuun saakka ilmaan mitään koukeroita säästäen molempien osapuolten aikaa ja rahaa. Haluamme myös että se aika, joka aikaisemmin on käytetty teknologian kanssa painimiseen ja vaivalloisiin manuaalikirjauksiin, käytetään tulevaisuudessa asiakkaan mieleenpainuvan kokemuksen rakentamiseen.

Ja kun ostamisesta ja asiakaspalvelusta on saatu vaivatonta, haluamme vielä huolehtia siitä että matkailuyrittäjällä on kaikki tieto helposti saatavilla ajasta ja paikasta riippumatta. Selkeä kuva siitä, miten yrityksellä menee, helpottaa ja kannustaa viemään asioita positiivisella vireellä eteenpäin.


Johku on samalla myös Gofinland.fi:n ja Maksukaistan strateginen kumppani. Gofinland on Alma Mediapartners Oy:n ylläpitämä valtakunnallinen Suomi-matkailun palvelu jolla tavoitat helposti suuret kohderyhmät. Palvelua kehitetään vahvasti ulkomaalaiset Suomeen suuntaavat matkailijat huomioiden, kuitenkaan kotimaanmatkailua unohtamatta. Maksukaista on Paybyway Oy:n nopeasti kasvava palvelu, joka tarjoaa Johkun käyttäjille maksukortti- ja verkkopankkimaksut Suomen kilpailukykyisimpään hintaan.

Lisätietoja Johkusta löytyy osoitteesta johku.com

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Seuraa Johkun kehitystä

Takaisin ylös