Johku mahdollistaa monipuolisen automatisoidun viestinnän asiakkaalle. Automaattisten kauppakohtaisten vahvistusviestien lisäksi kauppiaan käytettävissä on suoraan tuotteeseen tai yksittäiseen resurssiin kytkeytyvä sähköposti- tai tekstiviestiviestintä.
Asiakas saa tilauksen tehdessään Johkulta automaattisesti vahvistusviestin sähköpostitse, valitusta maksutavasta riippuen. Kaikki vahvistusviestit sisältävät automaattisen koosteen asiakkaan tilaamista palveluista varausaikoineen ja hintoineen.
Tuotteeseen tai resurssiin sidotuilla viesteillä eli ajastetuilla notifikaatioilla täydennät asiakasviestintää: muistutusviestit, pinkoodiviestit, kiitosviestit, palautekyselyt… Päätät itse, missä vaiheessa kukin viesti lähtee asiakkaalle.
Vahvistusviesteihin ja tilausprosessin yleisiin viesteihin syntyy automaattisesti mallipohjat kun perustat Johkun. Voit käyttää mallien tekstejä suoraan tai muokata niitä haluamaksesi.
Ajastetuissa notifikaatioissa voit hyödyntää tageja, joilla saat tietoja asiakkaan tilauksesta ja varauksesta osaksi viestin sisältöä. Älylukitysintegraatioita Johkussa käytettäessä viestiin on mahdollista tuoda myös lukon generoitunut pinkoodi automaattisesti.
Mobiililippuja tai arvokortteja Johkusta tilatessaan asiakas saa vahvistusviestin lisäksi automaattisesti viestin, jossa on sisältönä ostettu lippu tai arvokortti. Erillinen viesti helpottaa lipun tarkistusta ja arvokorttikoodin käyttöä kassalla.
Johkussa on sisäänrakennettu tekstieviestien välitys. Voit halutessasi lähettää tuote- ja resurssiviestejä automaattisesti asiakkaillesi.
Kauppias saa oletuksena kopion jokaisesta kauppansa vahvistusviestistä. Ajastetuissa notifikaatioissa on mahdollista luoda viestejä, jotka lähtevät vain asetettuun sähköpostiin: kauppiaalle, huoltomiehelle, siivoojalle, oppaalle…
Asiakkaille lähetetyt viestit näet kätevästi suoraan tilauksesta. Lisäksi Ajastetut notifikaatiot -sivulta seuraat tarkemmin ajastettujen notifikaatioiden lähtemistä. Viestejä on myös mahdollista uudelleenlähettää asiakkaalle.
Johku on yhdistettavissä Zapier-integraatiopalvelun avulla ulkoisiin markkinointiautomaatiojärjestelmiin monella eri tasolla. Näiden kautta voidaan rakentaa esim. lisämyyntiin liittyvää viestintää isommalla tasolla tai vaikka jälkimarkkinointiin liittyviä prosesseja.
Johku kehittyy kokoajan kauppiaiden ideoiden kautta. Uudet kehityksessä olevat ominaisuudet löydät Johku Ekosysteemistä. Voit myös halutessasi ilmoittaa omia ideoitasi idearekisteriimme, josta ne kulkeutuvat mahdollisuuksien evaluoinnin kautta kehitykseen.