Viestiminen asiakkaalle oikea-aikaisesti oikealla tavalla on keskeinen osa asiakkaan palvelukokemusta. 

Johku mahdollistaa monipuolisen automatisoidun viestinnän asiakkaalle. Automaattisten kauppakohtaisten vahvistusviestien lisäksi kauppiaan käytettävissä on suoraan tuotteeseen tai yksittäiseen resurssiin kytkeytyvä sähköposti- tai tekstiviestiviestintä. 

Automaattiset kaupan vahvistusviestit

Asiakas saa tilauksen tehdessään Johkulta automaattisesti vahvistusviestin sähköpostitse, valitusta maksutavasta riippuen. Kaikki vahvistusviestit sisältävät automaattisen koosteen asiakkaan tilaamista palveluista varausaikoineen ja hintoineen.

Täydennä viestintää notifikaatioin

Tuotteeseen tai resurssiin sidotuilla viesteillä eli ajastetuilla notifikaatioilla täydennät asiakasviestintää: muistutusviestit, pinkoodiviestit, kiitosviestit, palautekyselyt… Päätät itse, missä vaiheessa kukin viesti lähtee asiakkaalle.

Valmiit mallipohjat hyödynnettävissä

Vahvistusviesteihin ja tilausprosessin yleisiin viesteihin syntyy automaattisesti mallipohjat kun perustat Johkun. Voit käyttää mallien tekstejä suoraan tai muokata niitä haluamaksesi.

Kustomoi viestejä

Ajastetuissa notifikaatioissa voit hyödyntää tageja, joilla saat tietoja asiakkaan tilauksesta ja varauksesta osaksi viestin sisältöä. Älylukitysintegraatioita Johkussa käytettäessä viestiin on mahdollista tuoda myös lukon generoitunut pinkoodi automaattisesti.

Liput ja arvokortit omina viesteinään

Mobiililippuja tai arvokortteja Johkusta tilatessaan asiakas saa vahvistusviestin lisäksi automaattisesti viestin, jossa on sisältönä ostettu lippu tai arvokortti. Erillinen viesti helpottaa lipun tarkistusta ja arvokorttikoodin käyttöä kassalla.

Tekstiviesteillä tehokkaasti asiakkaalle

Johkussa on sisäänrakennettu tekstieviestien välitys. Voit halutessasi lähettää tuote- ja resurssiviestejä automaattisesti asiakkaillesi.

Viestit kauppiaalle ja muille osapuolille

Kauppias saa oletuksena kopion jokaisesta kauppansa vahvistusviestistä. Ajastetuissa notifikaatioissa on mahdollista luoda viestejä, jotka lähtevät vain asetettuun sähköpostiin: kauppiaalle, huoltomiehelle, siivoojalle, oppaalle…

Seuraa viestien lähtemistä Johkussa

Asiakkaille lähetetyt viestit näet kätevästi suoraan tilauksesta. Lisäksi Ajastetut notifikaatiot -sivulta seuraat tarkemmin ajastettujen notifikaatioiden lähtemistä. Viestejä on myös mahdollista uudelleenlähettää asiakkaalle.

Markkinointiautomaatio

Johku on yhdistettavissä Zapier-integraatiopalvelun avulla ulkoisiin markkinointiautomaatiojärjestelmiin monella eri tasolla. Näiden kautta voidaan rakentaa esim. lisämyyntiin liittyvää viestintää isommalla tasolla tai vaikka jälkimarkkinointiin liittyviä prosesseja.
Johku Zapier

Tulossa olevia ominaisuuksia

Johku kehittyy kokoajan kauppiaiden ideoiden kautta. Uudet kehityksessä olevat ominaisuudet löydät Johku Ekosysteemistä. Voit myös halutessasi ilmoittaa omia ideoitasi idearekisteriimme, josta ne kulkeutuvat mahdollisuuksien evaluoinnin kautta kehitykseen. 
Johku Ideas   Johku Roadmap   Johku Development  

The Future of Entrepreneurship

Johku on täysin uudenlainen työkalu, aina mukanasi kulkeva järjestelmä, jonka avulla voit myydä palveluja ja tuotteita sekä seurata liiketoimintasi kehitystä.

Ilkka Lariola, CECO

Ilkka Lariola, CECO

Johku Ekosysteemi ja uudet asiakkaat
Sami Hänninen, CEO

Sami Hänninen, CEO

Konseptisuunnittelu ja -kehitys
Minna Mikkola

Minna Mikkola

Viestintä, kauppiastuki